7 Ocak 2011 Cuma

yiğenime arabalı kurubişlerrrrrr :))))

AY AY AYYYYY bunlarıdaaaa ben yaptımmmmm !.....benim biricik kuzimmm şerimin oğlunun yaşgünü vardı...EEEEE kuziminde benim gönlümde yeri apayrı dedimki'' kız ayse ne yapıcaksın şimdi giysi alsan zaten taha yusuf'un dolapları tıka basa dolu,oyuncak alsan odası oyuncaktan geçilmiyo en iyisi dedim hatıra birşeyler yapayım!.... BENDE BU ARABALI KURİBİŞLERİ YAPTIM :))) HEHEHE 5 SAATLİK BİR SAVAŞIN SONUNDA SAVAŞI BEN KAZANDIM(evde 1 baba,1 çocuk ve 1 bebiş olunca iş güç çok zor yaaa ) ama değdi her gören bayıldı tadıda görüntüsü gibi çok güzeldi!......
 BU ARADA BURADAN BİR TEŞEKKÜRÜ BORÇ BİLİR;AYŞE YAMAN(tarif bloğundan) HANIMEFENDİYE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM TARİF SİZİN TARİFİNİZ ve YÜZDE YÜZDE TUTUYOR!... :))))


EVETTTTT BU MUHTEŞEM İNSAN BANA AHŞAB BOYAMA,ONE STROKE VE DAHA NİCE TEKNİKLERİ SEVDİREN ''GÜLHAN ÇEKİCİ'' HOCAM BİR İNSAN BUKADAR MI TATLI,ÖĞRETMEYE HEVESLİ VE CANDAN OLUR.CANIM HOCAM SİZİ İYİKİ TANIMIŞIM!...


.EEE TABİ DOLUNAY'    cığımıda UNUTMAMAK GEREK SİZ İKİNİZİN HAKKINI ÖDÜYEMEM ÜZERİMDE ÇOM EMEĞİNİZ VAR!...
DOLUNAY CANIM HAYATIMA İYİ BİR ARKADAŞ,İYİ BİR ABLA OLARAK GİRDİĞİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM(kalbinin güzelliği yüzüne yansımış harika insan)...........daha nediyebilirimki;
sizlerin sayesinde elişlerini bukadar seviyorum!...unutmayın ki benim gönlümde siz ikinizin yeri apayrıııııııı :)))))))))))))))