5 Ocak 2012 Perşembe

PEMBE BEBEK SEPETİNİN YAPIM AŞAMASI

 

Ancak ben bu kovayı resimdeki gibi kovaya çevirip değerlendirdim.Bana acil sepet lazımdı ancak küçük olmalıydı bende Ayşe saksıyı çalıştır diye diye aklıma bu fikir geldi.Elde olan malzemelerimi,iğne iplik vb. materyallerimi kullanarak eee silikon tabancasızda olmaz tabi böyle bir sepet ortaya çıktı çokda güzel oldu.....İlk etapda yogurt kovasının altını oyup çıkarttım ilk resimdeki gibi,evdeki artık yünlerle kovayı komple sarıp sarmaladım,hiçbir boşluk kalmicak şekilde....Daha sonra sapına ve alt tabakayada aynı işlemi uyguladım fakat sapı ve tabanı ekstradan tül ile tekrar sarıp kalınlaştırdımki gerçek sepete benzesin..Alt tabanı silikon ile yerine geri yapıştırdım.Resim 2 de görüldüğü hale gelmiştir artık bundan sonrası sizin hayal gücünüze kalmış ben gelinlik gibi olsun istedim ve dikdiörtgen şeritler kestim 15cm genişliğinde('' bu şeritler 4 kat kovanın etrafını sarmak için kullanılcak ve silikon yardımı ile yapıştırılıcak.Ayrıca şeritler iğne-iplik yardımıyla büzülüp fırfır haline gelicek'') Kovanın etrafındaki fırfırları oluşturucak herşey bittiğinde eldeki taş veya benzeri materyallerle süsleyebilirsiniz...HADİ SİZE KOLAY GELSİN!....Saygılarımla : D

 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder