1 Şubat 2012 Çarşamba

oğullarımın odası ve dekoratif boyamamız :)



bu çocuk odasını eşimle birlikte tasarladım ve eşim evimizin altındaki dükkanımızada bize süpriz yapıvermiş 2-3 günde bitirivermiş...tasarımı tamamı ile ben ve eşime aittir ....çoğunlukta oğullarımız olduğu için beyaz+mavi tonları kullandım.Malum villada üst kat MEHMET YUŞA'nın araba koleksiyonundan bellidir zaten :) ,alt katımızda küçük afacanımız ALİ YASİR'in  nacizane elma ağacımızada kendi elcağzlarımla boyadım :DDDDD güzel olmuş ama dimiiiii.İnsan yaptığı her işe ♥ sevgisini&aşkını ♥  katınca çıkan sonuç ''perfect''........Birde dayanamayıp ağacın yanına ilave yaptım.Eşim görünce şok oldu ''senden korktum hatun her eve geldiğimde acaba şimdi ne değişiklik var die düşünüp duruyorum ''dedi....tabiii bende kahkahalara boğuldum '' ilahi kocişimmmm ben sensiz su içmem ayol '' dedim bende puhaha :) ) )  )  ) )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder