20 Şubat 2012 Pazartesi

SÜNNET İÇİN KAPI SÜSÜ ve SÜNNET ŞEKERİ

HERKESE İYİ HAFTALAR!..BUGÜN BENİM KIYMETLİ KOMŞUM ve ARKADAŞIM SEVGİ'NİN İKİZ OĞLUŞLARI (Selim&Ömer) SÜNNET MEVLÜDÜ İÇİN KAPI SÜSÜ&MEVLÜD ŞEKERİ HAZIRLADIK O KADAR GÜZEL OLDUKİ SICAĞI SICAĞINA FOTOLADIM...BU ARADA ARKADAŞIM BENİ ÇOK MAHÇUP ETTİ,BİR ÇİFT AYAKKABI HEDİYE ALDIM BUGÜN SÜPPERRRR!...YANİ :))) ÇOKKK TEŞEKKÜR EDERİM KOMŞUMMM!.ÇOK NAZİKSİN....HIMM NEREDE KALMIŞTIM :D  MUHABBET ve ÇAY KEYFİ EŞLİĞİNDE(bu arada arkadaşım diye demiyorum çok iyi bir ev sahibesi...:D güler yüzlü,hamarat arkadaşım benim) BU GÖRDÜKLERİNİİZİ YAPTIM(Sevgi'ninde yardımı oldu!.. bu arada hakkını yememek gerek :D )TAMAMI İLE EL YAPIMI,AYRICA ;FİKİR ANASIDA BENİMDİR YANİ PİYASADA AYNISINI BULMANIZ MÜMKÜN DEĞİL KISACA '' HOT COUTURE'' BİR KAPI SÜSÜ TAMDAAAA SÜNNET ÇOCUKLARIMIZA LAİK!...ŞEKERLERDE EVET GÖRDÜĞÜNÜZ ÜZERE PERFORJE BİSİKLET.ÖN KISMINA MİNİK FİYONKLAR YAPIP ÜSTLERİNE NAZAR BONCUĞU YAPIŞTIRDIM...O KADAR ŞIK,O KADAR GÜZEL OLDULARKİ BİNLERCE DEFA                                     ♥♥MAŞALLAH♥♥





 ''♥ MAŞALLAH♥'' RABBİM DAMAT OLDUKLARI GÜNLERİDE GÖSTERSİN SEVGİ'ME İNŞALLAH!...AYYYYYY AZ DAHA UNUTUYORDUM YA ARKADAŞIMA BİR TEBRİK DAHA SEN BENİM İÇİN  BİR SÜPER ANNESİN!.......HERKESE KOCAMANNNNN SEVGİLER♥SAYGILAR!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder