30 Ocak 2013 Çarşamba

Kız bebekler için mevlüt şekeri





Herkese hayırlı akşamlar yine uzun bir ara verdim :( kusuruma bakmayın evdeki pclerim çöktü...nete epeydir giremedim ee haliyle paylaşımlardada bulunamadım ...Ama bu süre zarfında epey fotoğraflar birikti .Malumunuz üzere epeydir havalar soğuktu,karıydı,kışıydı,yağmuruydu derken birde çocukların yarıyıl tatili olunca bizim evdede  durumlar karışıktı 2.5 ay önce üzücü bir olay geldi başımıza canım eşim bir iş kazası geçirdi bu sebeblede çok zor günler geçirdim ama çok şükür geçti...Rabbim hiç kimseye sevdiklerinin acısını yaşatmasın,herkese sağlık ve sıhhat versin.....diyerek yazımı burada sonlandırıyorum .....gelecek paylaşımlarda görüşmek üzere... :)

2 yorum:

  1. Rabbim bugünün ve gelecek günlerin şerrinden bizleri korusun ınş.
    Bebek şekeri çok cici,)
    Mutlu kalın...

    YanıtlaSil
  2. AMİN...Teşekkür ederim bu güzel yorum için :)

    YanıtlaSil